Vineri, 26/04/2024, 3:32 PM
Bine aţi venit Guest

RadicalHackers

Meniu
STOP ACTA
Crezi ca ACTA ar trebuii adoptata in Romania?
Total răspunsuri: 36
Statistica

Total online: 1
Invitati: 1
Utilizatori: 0
Principală » 2010 » Decembrie » 9 » Cat de departe a mers un proprietar de site de retail pentru a-si spori vizibilitatea pe Google
2:56 AM
Cat de departe a mers un proprietar de site de retail pentru a-si spori vizibilitatea pe Google

Proprietarul unui site de retail din SUA a fost arestat pentru ca a vandut produse contrafacute si apoi isi ameninta clientii care doreau sa faca plangere, totul ca parte a unui plan prin care dorea sa atraga foarte multa publicitate negativa si cat mai multe accesari pe site pentru a fi plasat cat mai bine in cautarile Google, noteaza PC World. Dupa aceasta poveste Google a decis sa schimbe algoritmii de cautare, astfel incat publicitatea negativa sa nu creasca notorietatea unei afaceri, iar proprietarul site-ului risca pana la 20 de ani de inchisoare.

Vitaly Borker, in varsta de 34 de ani a fost arestat la resedinta sa din New York si acuzat ca, in calitate de proprietar al site-ului decormyeyes.com a amenintat si a hartuit clientii carora tot el le vanduse produse contrafacute sau cu defecte.

Au existat peste 200 de plangeri de la diversi clienti care au primit produse necorespunzatoare, plangeri la care patronul site-ului a raspuns extrem de violent, amenintand clientii ca ii bate sau ii agreseaza sexual.

Borker a facut toate acestea pentru a atrage cat mai multa publicitate negativa care sa-i sporeasca prezenta in rezultatele motorului de cautare Google, mergand pe ideea ca un site e cu atat mai bine plasat cu cat apare mentionat mai des si se dau mai multe link-uri catre el, chiar si in context negativ.

Google a reactionat la povestea relatata prima oara de New York Times, caracterizand-o ca fiind "tulburatoare”, iar urmarea a fost o modificare a algoritmilor de cautare astfel incat comentariile negative sa fie detectate ca atare si sa aiba rol de voturi negative, nu sa fie un "motor” care sa creasca prezenta online a unei companii care isi bate joc de clienti.

Vizualizări: 470 | Adăugat de: RadicalHacker | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Doar utilizatorii înregistraţi pot adăuga comentarii
[ Înregistrare | Logare ]
Forma intrarii
Cautare
Arhiva materialelor
Mini-chat
Share